Linkovi
Blog.hr
Windfucker's sister
bombonina
nataša
Zona Z.
Luki
Kenguur
mae

Simo Mraović

e-mail

krizasrednjihgodina@gmail.com
Biseri

...jer je život samo ovaj jedan,
nema ništa, ništa izvan njega

***

Uzmi sve što ti život pruža,
danas si cvijet, sutra uvela ruža.





Neki moji biseri


Kako umiru osjećaji
Malo objašnjenje moje situacije
Život poslije tridesete















Kriza srednjih godina?

četvrtak, 08.05.2008.

Očajna sam

Nije bilo značajnijih događaja u posljednje vrijeme i nije se ništa loše desilo, ali u meni se dešavaju velike promjene. Ne znam kako bih to opisala, ali stvarno ne znam što želim. Osjećam se uhvaćena u vlastitoj mreži i ne mogu si pomoći. Osjećam se kao neki lik iz filma koji je zbog razočarenja u život postao sitni kriminalac, a zatim je zbog malog nedjela upadao u sve veća i veća sranja da bi na kraju postao zločinac.
Nekad sam osuđivala preljubnike, a kad sam s godinama shvatila da nisam našla ljubav kakvu sam tražila, i ja sam utjehu potražila sa strane. Uostalom, ljubav je, kao i sve u životu, prolazna. Povremene avanture i ukradeni trenuci ljubavi davali su mi nadu da još uvijek mogu doživjeti ljubav bez koje mi se život čini besmislen.

No dobro, zašto sam tako očajna? S mužem je situacija stabilna, nije ni tako loša, ali nije se ni poboljšala. S Mikijem se viđam intenzivno i više ne mogu reći da je to povremeni seks, nego moram priznati da je naš odnos prerastao u vezu. To me najviše i muči. Osjećam se kao da živim paralelni život, kao da imam dva muža i zato sam očajna. Miki me voli i želi da se rastavim od muža, ali ja nisam sigurna da je on taj s kim bih željela biti u budućnosti. To sam mu i rekla i on je spreman čekati koliko treba. Ne bih ga htjela zavaravati jer ne želim ispasti pizda kao Marko od rastavljene. Ne znam šta da radim i totalno sam rastrgana.

Ali to nije sve (kao u reklami sretan). Mali mi se redovito javlja i uskoro bi se trebali sresti i nastaviti tamo gdje smo stali. Malom sam rekla za Mikija, ali kao to je samo za preko zime. Dobro, Mali nije ljubomoran i to mu ne smeta. Za razliku od njega Miki bi mi složio frku da zna da ću opet biti s Malim.
U Mikija sam se počela pomalo zaljubljivati i žao bi mi bilo izgubiti ga, a s druge strane ne mogu a da opet ne budem s Malim. Ponekad ne mogu vjerovati da se sve to meni događa. Jesam li ja normalna? (ovo je samo retoričko pitanje sretan)

- 10:10 - Komentari (80) - Isprintaj - #

Opis bloga
Da li je to samo kriza srednjih godina ili sam sama odabrala takav životni put? Ne znam, ali nadam se da ću otkriti...

Upozorenje







OBAVIJEST
Svi komentari uvredljivog sadržaja bit će obrisani.


Copyright © 2007. krizasrednjihgodina
zabranjeno korištenje objavljenih tekstova ili dijelova tekstova bez pristanka autora










Tko je tko?
Ja - žena, blizu četrdesete, u potrazi za smislom života ili bolje rečeno - u krizi srednjih godina

Ostali - nećemo o njima