Linkovi
Blog.hr
Windfucker's sister
bombonina
nataša
Zona Z.
Luki
Kenguur
mae

Simo Mraović

e-mail

krizasrednjihgodina@gmail.com
Biseri

...jer je život samo ovaj jedan,
nema ništa, ništa izvan njega

***

Uzmi sve što ti život pruža,
danas si cvijet, sutra uvela ruža.





Neki moji biseri


Kako umiru osjećaji
Malo objašnjenje moje situacije
Život poslije tridesete















Kriza srednjih godina?

petak, 18.07.2008.

Mreža

Prošlo je već više od mjesec i pol od mog zadnjeg javljanja. Imam dosta posla pa ni ne primjećujem kako vrijeme leti. U mom životu nema većih promjena. Puštam da stvari idu svojim tokom. Čekam da se nešto samo od sebe riješi. Znam da je to bezveze i da je uzalud očekivati da ću naći izlaz iz postojeće situacije bez da sama odlučim promijeniti stvari. Ovako se sve više pletem u mrežu iz koje ne vidim izlaz.
Ne znam ustvari ni sama što želim. Stalno se ponavljam, ali tako je. Kolebam se, a previše sam inertna da bih nešto poduzela.

Miki me voli i svakim danom mi to i dokazuje. Neke svoje stare navike je izbacio, promijenio se i trudi se što više prilagoditi meni tako da mi je za sada predivno s njim. Iako i ja gajim osjećaje prema njemu, ne mogu reći da sam baš jako zaljubljena. Na momente stvarno pomislim da sam zaljubljena jer mi je tako divno kad smo zajedno, ali kad nije uz mene i kad sam s prijateljicom u društvu, ne razmišljam toliko o njemu. Mislim da nikad više u životu neću voljeti kao što sam voljela kad sam bila djevojka. Previše toga znam o životu i ljubavi da bih mogla dozvoliti da me ljubav toliko zaslijepi da zdrav razum prestane funkcionirati.

Shvatila sam da sam previše proračunata i kalkuliram što mogu dobiti, a što izgubiti promijenim li neke stvari u svom životu. Ne želim izgubiti sigurnost koju imam u braku, a s druge strane ne želim se odreći Mikija i onoga što mi pruža jer život je tako kratak i ne želim ništa propustiti. Možda bih se i odlučila napustiti Muža i otići s Mikijem kad bih bila sigurna da je on 'onaj pravi' i da me neće razočarati, ali iskustvo mi govori da 'onaj pravi' ne postoji, a Mikija ipak prekratko poznajem da bih se usudila ići u taj rizik. Drugačija bi bila situacija da sam dvadeset godina mlađa i da nemam dijete. Ovako, stalno sam na vagi.

Miki mi paše kao osoba i kao muškarac, ophodi se prema meni upravo onako kako sam oduvijek htjela da se muškarac odnosi prema meni, da mi ugađa, da me voli i da to javno pokazuje, da želi svaki trenutak provesti sa mnom, da je spreman ostaviti sve što radi zbog mog poziva, i da ne nabrajam dalje. Od početka naše veze pa do danas, njegovo ponašanje prema meni nije se promijenilo ni najmanje. I dalje želi, kao i prvog dana, biti sa mnom što više može, govori mi da me voli, mazi me i ugađa mi u svemu.

U posljednje vrijeme provodimo dosta vremena zajedno i vezali smo se još više jedan za drugoga. Ponekad se posvađamo i tada sam tako ljuta da bih prekinula svaku komunikaciju s njim. Svađamo se oko bezveznih i naoko nevažnih stvari, ali ja jednostavno želim sve istjerati na čistac, a ne ostaviti da nešto visi u zraku. Ipak, brzo se pomirimo i kasnije nam je još ljepše.

Miki je od početka naše veze želio da to s nama traje dugo i da jednog dana ostavim muža i budem samo s njim. Privremeno se bio pomirio sa situacijom da sam udana i da imam obaveza prema Mužu i to mu nije smetalo, ali sada mu je to počelo smetati i sve češće mi upućuje komentare kako mu nije jasno šta radim s Mužem ako ga ne volim i kako djetetu ništa ne bi falilo da se razvedem.

Ne znam, kad sam s njim i kad je sve u redu, onda mislim kako ima pravo i kako bi nam bilo lijepo da smo stalno zajedno. Ali kada me raspizdi, onda se sjetim svega što mi kod njega smeta i što me ljutilo i tada mislim kako bih se ipak trebala držati Muža.

S Malim se viđam rijetko, a telefonski se čujemo skoro svaki dan (mada to nije onako kako je bilo prije). Dobar je u krevetu i povremeni seks s njim dođe mi kao neko osvježenje. Ne pali me kao prošle godine, ali ne mogu ga se odreći jer još nisam spavala s muškarcem koji je imao toliko energije i koji je mogao toliko unijeti sebe u seks, kao što je Mali. Šteta bi bilo to izgubiti. Mali također ne želi prekinuti sa mnom jer mu odgovaram u svakom pogledu i što se njega tiče on bi sa mnom godinama prakticirao ovakve susrete.
Seks s Mikijem mi je također divan, ali na sasvim drugačiji način. Miki me pali već samim pogledom i dodirom usana. Sam seks je energičan, ali ne toliko koliko s Malim wink.


- 20:45 - Komentari (102) - Isprintaj - #

Opis bloga
Da li je to samo kriza srednjih godina ili sam sama odabrala takav životni put? Ne znam, ali nadam se da ću otkriti...

Upozorenje







OBAVIJEST
Svi komentari uvredljivog sadržaja bit će obrisani.


Copyright © 2007. krizasrednjihgodina
zabranjeno korištenje objavljenih tekstova ili dijelova tekstova bez pristanka autora










Tko je tko?
Ja - žena, blizu četrdesete, u potrazi za smislom života ili bolje rečeno - u krizi srednjih godina

Ostali - nećemo o njima