Linkovi
Blog.hr
Windfucker's sister
bombonina
nataša
Zona Z.
Luki
Kenguur
mae

Simo Mraović

e-mail

krizasrednjihgodina@gmail.com
Biseri

...jer je život samo ovaj jedan,
nema ništa, ništa izvan njega

***

Uzmi sve što ti život pruža,
danas si cvijet, sutra uvela ruža.





Neki moji biseri


Kako umiru osjećaji
Malo objašnjenje moje situacije
Život poslije tridesete















Kriza srednjih godina?

utorak, 29.09.2009.

Slomljeno srce

Jučer sam na tv-u čula kako slomljeno srce nije samo floskula, nego zaista može prouzročiti i srčani udar. Nadam se da ja neću imati takvih tegoba iako mi je srce slomljeno cry.

Miki me skroz na skroz razočarao. Ne mogu vjerovati da sam dozvolila da mi zavrti pamet, a znala sam točno od samog početka da se neće promijeniti.

Tako sam tužna da jedva zadržavam suze. Osjećam tugu iznutra, baš duboku tugu. Saznanje da sam unatoč govoru razuma zatvarala oči i pravila se da će sve biti u redu zbog toga jer sam željela da ta iluzija, ta bajka, traje što duže, čini da se osjećam tako poniženo.. i tako sramotno. A najgore od svega je što bih željela ponovo živjeti u toj bajci.

Osjećam se kao nekad, kad sam bila tinejdžerica, kad sam patila za nekim dječjim ljubavima (koje, kako sam kasnije uvidjela, nisu bile prave ljubavi) koje su u tom trenutku djelovale tako stvarno da sam mislila da mi se cijeli svijet ruši. Ipak, znam, kao što sam i tada znala, i vjerovala u sebe, da vrijeme sve rane liječi, i da sve mogu prebroditi.

Sve je to meni jasno, ali ovog trena užasno me boli spoznaja da mi čovjek, za kojeg sam mislila da me može usrećiti, može samo donijeti bol.

Užasna mi je i pomisao da sam i sama nanijela bol nekome tko to nije zaslužio, a to je moj Muž. On je osjetio promjenu u mom ponašanju, osjetio je da nešto nije u redu, ali cijelo vrijeme se trudio da spasi naš brak. I još uvijek se trudi. I znam da mi može biti dobar. Shvatio je svoje pogreške, uvidio je u čemu je griješio i želio bi to promijeniti. Primjećujem da se trudi. Trebala bih se potruditi i dati našem braku novu priliku. Muž me voli, poštuje i cijeni, i znam da može promijeniti ono što nije bilo dobro s njegove strane.

Ali (uvijek postoji jebeni ALI), kad ne mooooguuu. Ne mogu zamisliti da me dira. Ne mogu zamisliti da me grli i mazi. Zaštoooo? Tako mi fali topli muški zagrljaj, poljubac, nježnost.... Sve to mi on želi dati. Zašto se ne mogu prisiliti da to primim od njega?





- 22:28 - Komentari (88) - Isprintaj - #

Opis bloga
Da li je to samo kriza srednjih godina ili sam sama odabrala takav životni put? Ne znam, ali nadam se da ću otkriti...

Upozorenje







OBAVIJEST
Svi komentari uvredljivog sadržaja bit će obrisani.


Copyright © 2007. krizasrednjihgodina
zabranjeno korištenje objavljenih tekstova ili dijelova tekstova bez pristanka autora










Tko je tko?
Ja - žena, blizu četrdesete, u potrazi za smislom života ili bolje rečeno - u krizi srednjih godina

Ostali - nećemo o njima